Ändringar

Ska göra mig klar för att gå ut en promenad och snacka av mig lite med Mia, de var ju 10000 år sedan som jag träffade henne. 

Sen jag skrev här sist så har jag hunnit med att vara på Ica och shoppa lite sen så har jag hämtat paket från h&m och med posten fick jag idag mitt paket med trosor som jag beställt. Jag trodde inte att de skulle ligga i brevlådan idag. För jag fick ett mejl igår att de var skickat. Så jag vart ju så glad när jag fick ett paket i brevlådan.

Har hunnit med att tjafsa med mamma om Ikearesan som vi ska göra också. Men den blir av på lördag, De känns som att de är bäst att dra iväg nu för vet ju inte när de funkar att vi åker nästa gång heller. Tur jag kollat igenom katalogen idag och skrivit ner de jag behöver. Trodde inte att de var så mycket. Men ack vad fel jag hade. Jag vill mest av allt hitta en matta som passar till mitt vardagsrum. Men sen ska jag också shoppa en byrå som jag hade tänkt att jag skulle ha inne på min toalett. Jag har fått tipset från min kusin som har en likadan fast en annan färg. Jag funderar på om jag ska ha en vit. Jag tycker den var fin i vitt. Får bli den.

Tjing återkommer säkert senare i kväll!

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svara hemskt gärna på mina frågor är du gullig:)

2008-09-02 @ 19:34:29
URL: http://larssonmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0