Första dagen

Nu har skolan drgit igång. De blev en väldigt lugn första dag. Det var bara kursintro så vi åkte upp för att lyssna på vad lärarna hade att säga och de tog typ 45 minuter högst. Kändes ganska så ovärt. Jaja skitsamma. Lollo körde bil så vi var ju hemma betydligt mycket tidigare än om vi skulle ha åkt buss.

Näe nu ska jag iväg en sväng till på stan. Var just och lännade tillbaka en massa kläder som jag köpt. De var jättefina, hade  bara tänkt att jag skulle byta storlek på en ärmlös kofta men de fanns inte. Men jag ska titta in med jämna mellanrum och se om de har fått in flera av dem.

Sen blir de att tvätta bort en massa kläder för tvätttunnan var nästan proppfull.

Tjing på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0