Fortsättning

Idag har jag fortsatt att städa i alla mina lådor och skåpar där jag har haft en massa  papper och block. Jag som köpt och köpt nya block. Har nu 13 stycken som jag inte har använt plus att jag har ett 5 pack i förrådet som jag inte öppnat.

Annars blir de nog en lugn dag, ska försöka ta mig till farmor och hälsa på henne. Hade tänkt att jag skulle lura med min lillebror eftersom han är hemma nu över helgen. De återstår och se hur de kommer att gå. Vet dessutom inte vilken buss han kommer att åka med hem heller för den delen.

Känns himla skönt att jag inte festade igår, jag mår ju så mycket bättre och slipper vara en massa bakis och trött. Men jag hoppas att alla som var på respektive fest hade de skoj!!

Näe ska försöka att plugga lite, kände mig inte så motiverad, men de blir säkert bra när jag har kommit igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0