Helgen

Ihelgen har jag jobbat både lördag och söndag därför har jag varit lite frånvarande och inte skrivit på bloggen. Var meningen att jag skulle jobba lördag men då var de en som var sjuk så jag tog på mig att jobba även på söndagen.

Var till mamma och pappa efter jobbet, där åt de surströmming med min faster och henner karl. Min faster har alltid tyckt att min lampa som jag fick av mamma och pappa är så snygg. Kökslampan som jag har. Hon vill också ha en likadan för de har gjort om i köket och hon vill inte ha den bruna gamla från 70-talet.

Jag tog mamma och pappas bil och körde hem för att fota den. För hon mindes intehur den såg ut. Men jag hade lite problem att få fram korten sen. Visade sig att de sparats i telefon och inte på kortet. Så de var bara att överföra till minneskortet och sen in på datorn. Men då tjorvar de igen och datorn hittar inte minneskortet. Tillslut hittade vi åt bilderna. Men lampan finns inte kvar för att min faster hade varit in i Luleå på den affärn där mamma och pappa hade köpt den, men de fanns bara en liknande som gick att hissa ner, men den tyckte hon inte var lika snygg som min. hur kul som helst att de är någon som tycker att något som jag har är fint.

Hade turen att jag fick ta mammas och pappas bil på lördagkväll så kunde jag sova lite längre och sen var de meningen att vi skule till farmor så jag skulle plocka upp dem hemma. Men mamma mådde inte så bra. Så de blev att åka och lämna tillbaka bilen och fara hem till mig och städa. Jag hade dragit fram min byrå och där var de inte så dammfritt. När jag var på jakt efter min bortsprungna svarta Björn Borg väska. Hoppas den dyker upp. Annars har jag hittat en annan som skulle kunna passa till mig.

Jag kom inte övverns med min svarta Björn Borg, men nu hade jag börjat gilla den och sen försvinner den bara. Ska städa mitt förråd och jag hoppas jag kommer att hitta den igen. Jag har säkert lagt den på ett superbra ställe som jag bara råkat glömma bort.

Nej nu är de dags att springa ner till tvättstugan!!

En extra kram till min kompis som brytit fotleden, jag tänker på dej!

Puss puss å kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0