Hmmmm

I kväll har jag varit till mamma och pappa och hämtat tillbaka min cykel. Jag är ju så van att ta cykeln överallt men idag har jag måsta ta och gå överallt. Är inte så van vid de. Men snart är de vinter och en massa snö så då är de bara att vänja sig att gå överallt eftersom jag inte vill cykla omkull och bli blåslagen överallt. De tar ju så ont.

Sen om jag går kan jag lyssna på musik också,för i trafiken och på cykel vill jag inte lyssna på musik.

Hängde den sista  maskinen med tävtt då jag varit och hämtat cykeln. Min klasskompis Frida var hit i kväll och snackade lite. Såg på Singelmammor på tv.

sen har jag rotat reda på min baddräkt för Joanna undrade om jag skulle med och simma. Slog mig just då att jag hade ingen aning var den var. Men jag visste att jag hade tvättat den och lagty den någonstans men var. Hitttade den ute i färrådet i en stor blå Ikea-påse. 

HAr lite nedräkning nu, drar mest troligt på Ikea på lördag med mamma och pappa. Jag ska bara försöka att övertala min pappa att han ska sätta upp en glsshylla inne på min toalett. Jag är så himla less på min fula badrumsskåp och dessutom har de gått sönder 2 speglar i den.  Så om jag lyckas övertala honom att han kan sätta upp hylla och spegel så blir allt så fint och mycket bättre.

Näe nu är de dags att jag sussar! På torsdag ska jag upp toktidigt. Vet dock inte hur jag ska fixa det. Brukar väl vara jobbigt den första morgonen som jag ska upp tidigt. Sen kommer det att  gå som en dans.  Är de så att jag håller på att vara deprimerad för att hösten är på intågande och de är 1 år tills jag får se solen igen och värmen?

Måste lägga in lite ny musik på min Ipod, undra om jag kommer att klara de själv eller om jag måste ta hjälp av pappa? Nej jag fixade ju att installera min skrivare i går så jag ska nog fixa musiken till min Ipod också. Hoppas verkligen det. '

Gonatt på er alla som läser min blogg. Ps. Kommentera den gärna, har fått så lite kommentarer på senaste tiden!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0