Höstlöv och höstvindar

Blev väldigt mycket med flängande idag.  Jag och lillebror var till min farmor och hälsade på. Sen var jag och lillebror upp på Ö&B och shoppade lite.  Sen åkte jag med han hem till mamma och pappa och åt middag med dem.

Var egentligen meningen att jag och min klasskompis Frida skulle träffas och se one tree hill, men jag kände inte att jag orkade med att snabba mig och äta och sen cykla upp till höjden. Hade jag gjort  de hade jag med all säkerhet fått ont i mitt huvvud igen. Och de vill jag ju inte eftersom jag har haft så ont som jag hade igår och i natt.

I morgon ska jag vara barnvakt till min kusin. Sen på kvällen blir det att fara hem till mamma och pappa för att gratulera lilla mamsen som fyller år.

Hon har gjort den jättegoda marängtårtan som jag egentligen brukar göra, jag hade inte så mycket tid till de för hon hade egentligen leasat mig att göra den. Jag tror att den kommer att bli väldigt god ändå. Hon behöver bara lite träning.

De stora är vad jag ska köpa till henne i present. Hon har ju gett mig en önskelista och jag som brukar vara ute i tid och shoppa sånt. Vad är de som har hänt med mig??? Jag måste ta och skärpa mig och bli så ordentlig som jag var förr.  Då slarvade jag inte bort saker och kudne glömma bort som jag börjat göra nu.

Dags att sussa så jag orkar med morgondagen! Är lite nervös över  den engelska texten som jag ska läsa till en av kursuppgifterna i skolan. Men jag ska göra mitt  bästa något mer kan jag inte göra.

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Ljurhårig Frida

Texter på engelska... hör av dig om du kör fast!! Engelska brukar för mig gå hyfsat bra iaf. Jag hjälper gärna till om tid finnes (kanske är en bok på 300 sidor?? :) ) Kramar från mig!!

2008-09-30 @ 15:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0