Jahapp

Idag har jag bara varit hemmatr och tvättat undan allt jag hade i min tvättkorg och då vet jag att de är många som tycker att jag tvättar ofta. Men jag hade faktiskt en massa som behövdes tvättas.

Sen har jag kollat hur våran lilla larv max elleer vad han heter mår. men han verkar vara död. Jag har gjort som v skulle.

Aja nu är det dags för en promanad,återkommer sen

Fasen jag känner att huvudvärken kommer smygandes, inte bra. Ska ta en alvedon tror jag. Känner att de är migrän typen som är på väg. Bäst att ta med solglasögon på promenaden då.

Sen så ska jag nog ta och torka fönstrerna om jag ids då jag påterkommer från min promenad. Det brukar ju alltid regna dagen efter så de känns ju så ovärt. 

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0