Jihoooo

Var in på min studentmejl idag och skulle för skoj skull titta på mina studieresultat. Då ser jg till min förvåningatt jag har klarat av tentan. Jag trodde verkligen inte att de var sant.

Jippie så glad jag blir att jag klarade den. Måste kanske fira det i helgen. Får se hur jag gör. De är ju endast onsdag idag så jag har ju flera flera dagar att bestämma hur jag ska göra.

Idag kommer min kompis från Umeå till stan, så hon kommer förbi här och äter middag med mig, Sen far hon iväg på jobb.

Jag ska iväg på spinning i kväll, längtar som en tok. Hoppas bara att jag får en plats. Eftersom jag inte bokat kan de var lite svårt att veta.

Näe ska ta och titta igenom växterna som vi ska ha prov på i skolan. Jag gjorde ett kollage där jag skrev blommorna/växternas namn och sen en bild för att de ska bli lite  lättare.

Kram å puss på er alla som läser!!

Glöm inte att kommentera

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Grattis :) Vad roligt att du klarade den :)

2008-09-10 @ 14:35:06
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Lollo

vars blirre spinning ikväll då,

Skeria som du pratat om eller?

2008-09-10 @ 14:54:58
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag är helt övertygad om att det är bra för kroppen eftersom man går och samlar på sej så jäkla mycke skit genom de man äter. Sen så är de ju inte så konstigt att man måste springa på toa så ofta eftersom jag dricker så mycke vatten, såsom det alltid är bra att göra

2008-09-10 @ 15:57:33
Postat av: Lollo

Ok, ja prova på kan man ju alltid göra =)

Jag vet inte än hur jag ska göra. Jag har ju nån gång kvar på edda så jag ska välla spinna upp det först sen ska jag se vad de finns för alternativ, får ju inte bli för dyrt heller....

2008-09-10 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0