Mama Mia

Träffade mamma på stan och köpte godis till bion. Jag var lite tidig i stan så jag gick in tvärt på en väskaffär och gissa om jag gick därifrån utan påse?  Hittade en så fin väska och sen var priset så bra så jag kunde bara inte motstå den.

Sen åt jag och mamma hemma hos dem innan de var dags att åka till bion. Medan mamma stökade på med maten passade jag på att titta genom deras reklam eftersom jag inte vill ha egen.Jag tänker på naturen, eller är de så att jag är lat och inte orkar med att åka till sopstationen med den eller? Hmm måste nog ta en funderare på varför. Pappa hann också komma hem så vi surrade litet tag med honom.

Nu har jag varit på bio med min kära mor och sett mama mia, den var hur bra som helst. Jag tyckte verkligen om den filmen. Tiden bara flög i väg. När jag tittade på klockan och de hade gått en timme trodde jag att de var fel på min klocka. Men de var bara för att filmen var så bra.

Näe nu tror jag att de är sängen som gäller. Ska upp megatidigt i mogon. Sista dagen denna vecka. Sen är de helg, men jag har tagit på mig och ska jobba dagtid på lördag. Så jag får inte lite extra pengar.

Sussa gott allihopa!!! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe det där med väskor känner jag igen. Hittar jag en väsk som jag ska ha då MÅSTE jag ha den vilket resulterar i att jag har jättemånga väskor men använder knappt hälften. Men visst var mamma mia bra, jag älskade den filmen, visst var det en sn här må bra film? Jg tyckte det iaf jag var som glad inombords efter filmen. Ses imorgon.

kramis

2008-09-11 @ 21:19:24
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0