Mitt huvud

Huvva hade migrän som ett tok i går.

Var bjuden på 2 fester. visste inte vilken som jag skulle gå på. Men jag hade lovat Lotta att jag skulle åka till deras fest. Men jag fick mer och mer ont i skallen. Kände mig mer och mer spysjuk.

Det var bara att skicka ett sms och  säga att de blev återbud. Tog ju medicin och skulle vila, då brukar de ge sig. Jag kände mig bara ännu mer illamående. För efter att ha vilat och sovit om vartannat så brukar de ha lugnat ner sig.

Tog en dusch i hopp om att de skulle bli lite bättre men ack så fel jag hade. Traskade mot sängen kring åtta och somnade som en stock på en halvtimmer. Öronproppar funkar så bra då jag har migrän. Vaknade till vid tolv och kände mig fortfarande spysjuk, bara att ta en till tablett. Somnade om och sov till halv 4 då jag tog den sista tabletten. De känns lite bättre men helt hundra är jag inte.

Grattis i efterskott på födelsedagen Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0