skola

Nu har jag varit ännu en dag i skolan. De var en mycket trevlig dag måste jag säga. Fast första föreläsningen som vi hade var på engelska och för er som känner mig så är jag ingen baddare på de språket. Sen hade vi ett megahål efter den lektionen. Då satt vi mest i kafeterian och surrade och sen käkades de lunch.

Idag hände de något lite komiskt om man säger så. Ibland är alltså världen allt bra liten.  Har skrivit ut en miljard med papper känns de som. Men de är bra att ha med sig på lektionerna.

Tvättar en maskin nu innan de är dags för mig att sussa. Jag hade lite svårt att somna på vägen upp. På hemvägen somnade jag på typ 2 sekunder kändes de som. Var ganska fullt på bussen idag också.

Är bara så glad att jag har själv lyckats  få in låtar på min Ipod. Jag måste få skryta upp mig själv. Men utan kusins hjälp hade jag nog inte trott på mig själv. Hon var så pedagogisk och förklarade så lugnt och sansat så att jag skulle förstå.  Tacka ännu en gång kusin vitamin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0