Storstädning

Var ett tag sedan som jag var inne och skrev i bloggen.

Idag har jag och mamma städat alla mina förråd. Fasen vad jag hade samlat på mig en hel massa skrot. Mamma tycker att jag har ändå rätt god ordning på mina saker även fast jag har så himla mycket med saker.

Jag var så snäll och bjöd min snälla mor på sushi då hon ställde upp och hjälpte mig att städa i förråden. SÅ här i efterhand så behövde jag ingen hjälp av henne utan de var mest att forsla bort allt skrot som jag behövde. Vi fyllde bilen och for upp på tippen och lämnade av de där. Mitt gamla regnställ ska jag tvätta upp och lämna in eftersom de är nästan inte använtm och de är bättre att någon får användning för de i stället för att jag slänger bort det.

Sen har jag tvättat sängkläder i sinne. Jag har bara lagt allt på hög verkar de som. Men nu är de bara en omgång som jag måste gå ner och stoppa in i torktumlaren sen är de klart.

Ska höra med Nina i kväll om hon kan vara så vänlig och hjälpa mig att dra lakanen så att de blir i alla fall lite slätare. Vill ju inte ha några dragspel i sängen. Ialla fall så ser de snyggare ut i garderoben om de är lite slätare. Ryms bättre gör de också.

Idag har jag inte pluggat ett enda dugg. Men jag har ju ändå gjort klart kursuppgift 1, bara lite fix som behövs sen är den klar.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0