Torsdag

Gomorron allihopa!
Gårdagens träning har inte gett mig träningsvärk och jag hoppas att jag inte ska få det heller. Jag jänner mig helt nöjd att jag åkte iväg och tränade. Igår kände jag verkligen inte för det, men jag hade ju bokat.

Sen blev de så stressigt när Nina kom förbi, men helt plötsligt  hade jag en massa tid  över så jag hann med att diska bort innan träningen. Skönt att inte behöva göra det efter träningen.

Näe nu är de dags att lägga näsan i blöt och studera växter eftersom vi snart har växtprov. Sen måste jag kolla hur våran lilla larv som nu under en tid bor i en genomskinlig liten burk i mitt fönster. Han kanske behöver lite vatten.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0