Lite nytt

Nu med min pappas hjälp har jag fått  ihop min byrå. Jag var säker på att de var så att jag skulle spika ner  något för att få dit  skenorna till min byrå. Men de var så enkelt som så att de var bara att trycka ner dessa små metallbitar i hålen som fanna  på byråns sidor. Nu har jag också fått upp min spegel och min hylla på toaletten.

De som behöver fixas är att jag måste ha lite spackel och täcka de stora hålen som blev efter badrumsspegeln som har suttit där tidigare. Jag är så spyless på den fula skåpen. Det vart mycket finare som jag har de nu.De enda som skulle behövas byta är lampan som sitter ovanför spegeln.

Ska ta och lägga upp lite bilder.

Har varit så duktig och tvättat och städat så här är de jättefint nu.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det vart juh jättesnyggt Denise. Jag skulle också vilja ha nåt sånt i mitt badrum men tyvärr är det för tok för litet.

2008-09-07 @ 15:08:16
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0