Böcker upp till näsan

Då satt man här igen på skolan och försöker att vara duktig och skriva. Skulle kunna slita av mig allt hår eftersom jag inte förstår vad som ska göras. Jag kommer att bli gaaaaaaaaaaaaaaaalen om jag inte får rätsida på detta.

De enda som kommer att hända är att jag kommer ha hur mycket som helst att göra. Äta sova och plugga är det sociala liv jag kommer att ha.

Förrvirrad är det ord som ärm nu inte roligt alls.

Tröttast i Sverige är jag också, eftersom jag var uppe för länge igår och snackade på tok för länge.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Frida S

Ja så går det när man pratar för länge i telefonen=))

2009-04-10 @ 14:14:18
Postat av: Nettan

Ojoj.. Vad ja inte längtar till mitt examensarbete..



Men kom ihåg att det inte kommer vara för evigt, snart kommer dagen då ni kan se tillbaka å vara glada att det är över! :) Sköt om er, Kraaam

2009-04-12 @ 11:39:40
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0