Busstur

ida var vi som sagt upp till luleå för att få lite handledning när det gäller vårat examensarbete. Vi hade ju som sagt kört fast, men nu känns det som att vi har förstått mer vad det är som vi ska göra. Vi har ju inte kommit så lång men vi ämpar vidare och ser frammåt. Tar nya tag och utmaningar. Känns bra att vi ska sitta i morgon och sen så fortsätter vi på söndag med arbetet. Det kommer säkert att kännas väldigt konstigt att skolarbeta på en söndag, men för att vi ska komma igång och få något gjort så tror jag att det är det enda rätta. Vi hade dessutom glömt bort en rubrik och skriva om den. Så de kommer vi att koncentrera oss på.

Stannade av på Maxi för att handla lite karra till påskäggen som jag ska ge bort, sen åkte jag med mamma och lillebror hem till dem och stannade av där en stund. Träffade Nina och Peter på Maxi så nu har jag sett deras lilla gosse, han är ju hur söt som helst. Nu måste jag ta mig i kragen och åka och hälsa på dem någon kväll när jag inte sitter med näsan i böckerna till skolarbetet.
Åt lite middag snackade lite och sen var det dags att sätta sig och se på hockeymatchen som var på tv.

Men nu tror jag att jag ska bege mig hemmåt och kolla igenom förrådet och se vilka böcker jag har och packa väskan för att senare kunna lägga mig och sussa. För då behöver jag inte stiga upp alldelles för tidigt i morgon.
Fast å andra sidan beror det ju på hur min mage väljer att uppföra sig. Den har mullrat på som bara den men jag hoppas att de kommer att ge med sig. Nästan som det var innan jag slutade att äta mjölk är den, eller beror de på att jag stressar på en massa?

Puss å gonatt på er alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0