Dag 2 utan godis och fika

I morse vaknade jag av att de började spela en låt inifrån köket så jag gick dit för att stänga av mobilen. Men det visade sig inte var mobilen min som pep. så jag gick och la mig och tänkte att jag måste ha drömt att det var den här låten som spelade. La mig för att somna om och efter 5 minuter eller hur lång stund det nu var så började musiken att spela igen. Jag gick på nytt till köket för att lokaliser var ljudet kom ifrån. Ser hur de lyser i en låda så jag öppnar den och ser att de är min gamla mobil som har börjat att pipa. Jag drar ut batteriet och lägger mig för att somna om. Jag hann just somna om kändes de som och så ringer väckarklockan och det är dags att stiga upp för att åka till skolan.

Somnade av på bussen och sov ända till Piteå, sen kunde jag inte somna av igen. Satte mig och började att blippa på mobilen. Eftersom jag brukar ha bilder då jag får sms så försökte jag att hitta åt var de var som den inställningen fanns. Jag har sedan igår funderat en massa på hur jag ska kunna få till detta. Jag ringde till Frida S i ren desperation eftersom jag inte fick det att fungera, men hon visste inte heller hur man gjorde. Eller hon visste det, men med min mobil var det lite annorlunda eftersom det var inte så busenkelt att bara gå in på kontakten och lägga till bilden. Men nu har jag hittat inställningen själv som behövdes göra. Gissa hur glad jag blev. Ringde även till Patric för att höra med honom om han visste eftersom han också har en SonyEricsson. Men han hade ingen aning, eller jag fick samma svar som jag fick av Frida. Så nu tror jag minsann att jag måste skriva ner hur jag gjorde så att jag vet det till en annan gång.

Var och tränade igår också, det gick ganska så bra. Var lite öm i benen sen jag har varit ut och sprungit broarna runt. Var så klantig och glömde att stretcha när jag kom hem.

Till lunch blev det tacos på skolan, den är så himla god. Mums vad gott det smakade.

Nu är jag inne på min andra dag från att äta godis, kakor(fika), chips, alkohol och så vidare. Jag kan till och med ha ett påskägg som det är kvar godis i  och jag har inte rört en enda bit. Hur stolt som helst är jag.

Vädret är hur ljuvligt som helst. Var ner på Ica för att handla lite eftersom min kyl var i princip tom. Så nu finns det ännu mer frukt för mig att äta. det är ju inte det minsta nyttigt. Det ska ni veta att jag kommer inte att äta skrovmål eller chips heller. På sin höjd popcorn, salta pinnar eller nötter. Nötter är nog de jag kommer att äta som mest av dessa 3 saker. För de är något som jag verkligen tycker om. Sen torkad frukt är något som också får ätas.

Näe  nu är det dags för mig att gå och laga lite middag. Idag blir det pasta med paprikasås och i den är det också lite skinka. En grönsallad till är ett måste.

Tjing tjing, måse snabba mig så jag hinner äta innan Sofia kommer förbi.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra utan KARRA ;)

2009-04-15 @ 21:29:30
Postat av: Nettan

Vad duktig du är som slutar med kakor och sånt! Och dessutom att du tränar hurtigt! Klapp på axeln! :D



Men att din kyl ska ha varit tom? Det vet ja inte om ja ska tro på :P hihihi Kraaamen

2009-04-16 @ 11:52:25
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0