Dag 3 : Fortfarande inget godis eller sliskfika

Det går hur bra som helst måste jag säga. Jag känner mig mycket piggare just nu. Jag tror det att det har att göra med att jag inte stoppar i mig en massa onyttigheter såsom godis och allt annat slisk. Men hur kommer det att gå utan glass i sommar när jag är och köper kulglass på ainas minst 3 gånger varje sommar. Fast det är ju bra för min mage eftersom att det är gräddglass gör ju det att min mage blir i uppror. Så det kommer nog att lösa ig ändå.  Jag får ta en dag i taget och sen se hur de går. Bestämde mig för övrigt att jag skippar att äta skrovmål och chips också, det var ju så att jag och Frida S hade ju kommit övverrns om att de får vi äta. Men ska jag hålla mig från sånt så gäller det ju även de. Den som lever får väl se hur det slutar.

För övrigt så knåpar vi på med att fortsätta och skriva på vårat examensarbete. Det går rätt så bra även om jag känner mig lite förvirrad över vårat ämne. Men i slutändan tror jag ändå att det blir hur bra som helst, eller vi får se till att det blir hur bra som helst. Frida har gått iväg och äta lunch nu och jag har redan ätit mina stekta grönsaker med pasta till. Smakade hur bra som helst. SÅ nu siter jag här mätt och belåten och väntar på min skrivarkompis att hon ska komma hit så att vi kan ta och fortsätta med arbetandet.  Även om vi inte har detta grupprum så länge till men vi få sitta här så ser vi ju om de som har bokat rummet kommer annars forsätter vi och sitter här till närmare klockan 15.

Spinning står på schemat i afton för mig och jag hoppas att jag kommer att kunna ta i lite hårdare denna gång, men jag skyller det på att jag har varit sjuk att de är därför jag inte kunde ta ut mig så mycket i tisdags. För jag tror inte att det har något att göra med att jag hade varit ute och sprungit på måndagen som gjorde att jag blev slut.

Blir att promenera efter träningen också. Nu ska jag komma i form till BEACH 2009. Återstår väl att se sen i kväll hur jag känner mig.

Näe nu tittade min skrivarkompis in här och nu blir det att fortsätta att kämpa för att få lite mer gjort av denna dag.

Ha det så bra!

Förresten alla som heter Patrik har namnsdag i dag, så grattis till alla er! Hoppas det går bra för er på jobbet ;) och alla som känner träffade kan ju ta åt sig.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0