Helgen som har gått :)

Jag blir glad när jag läser de kommentarer jag fått i förra inlägget. Kanske måste ta och fundera hur jag ska göra med bloggen. Det är kul att folk tar sig tid och kommenterar vad jag skriver, det är ju det som gör att jag sporras att skriva ännu fler inlägg.

Men jag vet att jag kommer att vara lite frånvarande eftersom att mycket av min tid kommer att gå åt till att sitta påskeribi och skriva på C-uppsatsen, så vill ni träffa mig så kan ni komma förbi där vettja.

Annars har det bara varit bra då jag har varit i fjällen, eftersom jag inte har hunnit med att skriva något inlägg sedan dess. Lite blåmärken hade jag allt på kroppen men det är väl ändå bara att bita ihop och vara glad, kunde ju ha varit mycket värre ju. vädret var mycket bättre än då vi var i väg förra året. Hann med en liten tripp till Tärnaby också, nmen sittliften gjorde att jag fick svindel. Och jag är ju inte ens höjdrädd.

Nu har jag drabbats av värsta förkylningen och kan absolut inte träna och det tycker jag inte alls om. Hoppas att kunna bli pigg snart.

Helgen var hur trevlig som helst. Det började med att jag fick besök av Annette och Hanna från piteå. Så på fredagen tog vi det bara lugnt och var och inhandlade allt som behövdes under helgen. På lördagen var det fest hos Lotta och Tony och på söndagen var det en allmän slöardag. Hela min helg i korts drag. Det var jättetrevligt att tjejjerna från Piteå ville komma hit på fest.

Puss å kram på er så länge!

P.s Solen verkar göra tappra försök att titta fram, men för mig gör det inget om denär i moln eftersom jag befinner mig i ett bibliotek. D.s

Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter som om du haft en finfin helg! ;) Det var jättetrevligt att få komma ner och hälsa på åxå! :D Det får vi göra fler gånger. Å så får vi ju höras om i helgen! :P

2009-04-07 @ 18:04:56
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Rätta takter Denise :) Hur går det med C -uppsatsskrivandet för er?? ha de gott å hoppas förkylningen går över fort..kram

2009-04-08 @ 16:40:51
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0