Helgen

Hejsan Svejsan allihopa!
Nu har jag kommit mig hem efter att ha jobbat. Men jag har hunnit med en massa sen jag kom hem också. Tog en snabb promenad runt långa broarna efter jag kom hem, sen drog jag på spinning och sen var jag ut en sväng till med Frida och gick broarna runt.

När vi gick våran broarna runt jag och Frida A så stannade vi av  hos min mamma och pappa så att jag kunde hämta mina favoritbyxor som mamma har lagat åt mig som hade spruckit.

Har varit och handlat lite mat också.

Nu är det dags för mig att hoppa i duschen och sen gå och sussa så jag är pigg i morgon för att skriva examensarbetet och frågorna.

Puss och gonatt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0