klart och snart betartt ;)

Jag har varit ute på min dagliga promenad som jag tar varje morgon kring 6 tiden. Jag mötte inte alls så många idag på min promenad och det kan nog bero på vilket väder det är. Jag tänkte när jag låg i sängen att undra om det regnar för då hade jag inte tänkt att jag skulle bege mig i väg på någon promenad alls.

Nu är det klart, jag och Frida S har bokat biljetter för våran lilla semester till Göteborg i sommar. Det känns hur overkligt som helst. Var lite nervös när jag skulle boka den att det skulle bli fel och en massa krångel. Det enda som är progblem är att vi kommer inte att åka samma plan hem. Så jag kommer att irra runt på Arlanda själv, fast det kanske kommer att lösa sig  ändå. Jag behöver kanske inte vara så orolig redan nu. Det kommer säkert sen.
Det enda som jag behöver är att jag måste kolla över vad jag behöver shoppa för kläder och spara alla pengar jag tjänar i sommar til detta.

Vi fortsätter att skriva och spåna kring vad vi ska ha för intervjufrågor, men det känns som att det kommer att gå frammåt. Så nu kommer vi att fortsätta med detta.

Igår fick jag veta att min telefon som jag har lämnat in på lagning nu är klar. Men jag kommer inte att ha tid att kunna fara och hämta den. Så det får bli imorgon. Idag ska vi åka till min faster för att fira min farmor som fyller 85 år! Grattis lilla farmor på din födelsedag!

Jag kanske återkommer lite senare med bilder från den stora balunsen om  ni har tur vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0