Kvällen

Nu sitter jag här igen och försöker påta ner ett nytt inlägg. Vad har jag gjort sedan jag gick från bibblan? Jo jag har legat raklång i soffan med värsta migränen. jag fattar inte att den inte vill ge med sig nu. Så jag har vilat mestadels av kvällen och inte orkat med att göra så många knop.

Har samlat ihop allt som behövs för att att kunna åka upp till skolan i morgon. tur att jag får sovmorgon för annars så kommer jag inte fixa detta. Nu är jag inte van att stiga upp mitt i natten för att göra mig klar att åka iväg.

Annars vet jag inte det kan bli en lugn helg eller så blir det värsta partajet, men var vet jag inte. Var som sugen på att åka till piteå men då skulle det vara lite trevligt om de är någon mer som vill hänga på och åka i väg. Annars drar jag kanske iväg själv.

Puss och gonatt på er alla mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0