Migrän är ju så kul, eller så inte

En helt jävla dålig dagen idag. Vaknade några minuter innan väckarklockan ringde och jag kände hur ont jag hade i mitt huvud. Tänkte bingo att ha migrän idag då jag ska iväg till Luleå och åka buss. Jag ville verkligen inte iväg. Men jag tog mig en en grams alvedon och hoppades på det bästa. Jag åt lite frukost, tur att jag hade gjort i ordning det jag skulle äta innan så jag kunde göra mig i ordning och sen äta frukost det sista som jag gjorde innan jag skulle fara i väg.

På bussen somnade jag innan Byske, jag tror att det berodde på att jag hade så fruktansvärt ont i min skalle. Jag vill verkligen att ingen ska behöva ha det så. Hur bra som helst att jag hade tagit på mig mössan för att slippa få så ont i mina öron. Jag har så känsliga öron när det blåser ute och har sig. Ännu bättre att jag kunde dra mössan över huvudet. Sov som en stock på bussen, vaknade upp vid Piteåp busstation. Jag noterade var vi var sen så somnade jag om igen och vaknade upp när bussen svängde av E4:an och skulle mot universitet.

Hur jag ska göra med att tr'na i afton vet jag inte, men det börjar bli bättre så det känns som att jag ska iväg och träna. Jag kan ju i alla fall prova och träna och känner jag att jag inte orkar så kan jag ju alltid sluta. Sen blir det att jag går till mamma och pappa och stannar där en stund.  SmurF undrade om vi skulle hitta på något i kväll och även Joanna ringde för att höra om jag ville träffa hon och Nathalie.

Skulle ju vilja hinna med en promenad idag eftersom jag har inte varit på min morgonpromenad, och sen så hoppas jag att jag kommer att hinna med.

Nu ska jag och Frida gå och träffa våran handledare, det ska bli så spännande att se vad hon säger om våran text och så. Det är som sagt svårt att ta det via telefon och internet.

Återkommer sen!!!

Ha det så bra allihopa!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0