Påskhelgens bravader

Nu har påsken passerat och jag har bestömt mig för att sluta äta godis, dricka alkohol, läsk och fika. Jag och Frida har gått in i en pakt och ska hålla oss till midsommar med detta. Jag hoppas att jag kommer att fixa detta. Kommer säkert att vara lite sur och grinig för att jag inte får äta godis men jag hoppas att det är de första dagarna.  Men annars så tror jag inte att det andra kommer att vara så svårt. Chips och popcorn och salta pinnar får vi äta på helgerna. Skräpmat får vi äta en gång i månaden. Hur ska vi fixa detta? Kommer vi bli nervvrak tro?

Kommer vi att fixa detta ska vi få en middag när vi kommer ner till Göteborg ;) Vi skulle dessutom få välja vad det skulle vara och Patric lagar åt oss. :)

Var den mest duktiga människan igår, jag måste bara få skryta lite. Jag var först ut och gick en promenad, sen gick jag med mamma hem till dom och åt tacos till middag och sen ut och sprang broarna runt  med Evve.

Ikväll bär det av på spinning och jag hade tänkt att jag skulle värma upp med att springa till träningen. De dagar som jag inte kommer vara på spinning ska jag försöka släpa mitt arsle ut och antingen springa eller gå en powerwalk. Så det är bara att ni hakar på om ni känner för det. Slå en pling vettja ni som har mitt nummer :)

Idag åker jag och lämnar in min tokiga mobil också, tur att den gamla inte var helt puckad utan den gick starta och använda. Trodde faktiskt att den hade gett upp och om jag tryckte på en knapp så valde den att använda 2 av knapparna men så var det inte nu. Så jag känner mig som att jag är i himmlen just nu.

SAtt ute och solade igår så nu är jag tomatrödast i hela skellefteå, men  det skadar ju aldrig att få lite färg. Känner sig 1994505 gånger piggare.


Puss å kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0