Svänga sina lurviga

Igår var jag och Frida ut svängde våra lurviga och vi var nyktra till och med, det var längesedan  som jag var nykter och for på station8 och dansade.

Kvällen började inge bra alls eftersom jag när jag skulle hitta kläder som jag skulle ha så hade jag sönder 2 par med nylonstrumpor. Jag och strumpbyxor vi verkar absolut inte vara övverns för fem öre.

När vi kom hem till mig var vi hur trötta som helst, så vi la oss i varsin ände av min soffa och snackade en massa skit.

Sen åkte Frida hem och hon lovade att hon skulle skicka ett sms då hon kom hem, men jag tyckte aldrig att hon gjorde det. Kan ju bero på att jag somnade av när jag la mitt huvud på kudden.

Sett film har jag och Frida också hunnit med, efter att vi hade gjort ett skolarbete.

Nu blir det att  ta en promenad i detta ljuvliga vårväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0