Hittat mina favoriter

Igår gick jag ut och jobbade en vakennatt och sen skulle jag upp till Luleå för att ha grupphandledning av examensarbetet. Jag hade inte sovit en enda blund den natten och sen åka buss upp till Luleå. Jag somnade av ganska omgående och sov till och från hela vägen.

Väl uppe i Luleå fick vi veta vad våran handledare tyckte att vi skulle göra för olika ändringar. Jag och Frida S trodde att vi skulle hinna med bussen som gick hem 14.40, men det gjorde vi inte. Med facit i hand så var det bättre att vi stannade kvar och fick de olika tipsen som våran handledare hade till oss. Så på så vis kändes det ju hur bra som helst, men har jag varit uppe så länge som jag hade utan att sova så kände jag att jag var lite frånvarande i slutet av genomgången på vårat arbete.

På bussen hem somnade jag av direkt och och vaknade först när vi var i Piteå. Härligt att sova en liten stund.

När jag kom hem blev det så att jag lagade lite mat och bara tog det lite lugnt innan jag ringde till Frida A och vi gick en liten kvällspromenad runt broarna. När vi gick förbi Balderskolan hejjade vi på Henke som skulle och träna innebandy med Jonas för han tittatde ut och tyckte att vi skulle vara med och träna med dom. Men eftersom vi var inställda på att gå en promend och surra så gjorde vi det.

Efter promenaden bokade vi flygbiljetter till Stockholm, eftersom att vi ska åka och se Pink i November. Vi vill ju inte stå där utan biljetter. Eller det kommer vi ju inte att göra, men det kan finnas chans att de rikigt billiga biljetterna är slut. Blev så himla förvånad att den biljett som vi har bokat är till och med billigare än en stundetbiljett. Detta trodde jag inte var möjligt men tydligen. Sen boende verkar vi också ha klart. Tack Camilla!

Sen blev det att traska hem och ta sig en ducsh för att sedan lägga sig för att sova, jag kan meddela er alla mina läsare att jag var hur trött som helst så det tog nog kanske 2 sekunder så sov jag. Eller snarare när jag la huvudet på kudden så hade jag redan somnat av. Härligt att inte behöva ligga och fudnera en massa. Men jag har inte haft dessa problem på ett tag nu och det tackar jag för. Det finns inget som är mer störande än att ligga och stirra rakt upp i taket, deär något som kan göra mig väldig galen att behöva göra det. Det kanske är så att jag är trött och slut nu mer när jag lägger mig och sover än vad jag har varit förr.

Nu blir det att äta lite lunch, en god sallad från Ica och sen att fortsätta att knåpa vidare på skolarbetet, även om det tar emot en massa. Men när vi kommer att vara klara kommer jag nog att vara hur glad som helst. Just nu känner jag att det är så att jag är irriterad på allt och alla för att detta tar på psyket oerhört mycket. Kommer sluta med att jag inte kommer att hinna med mina träningar men promenaderna ger jag banne mig inte upp. Jag får vara ute och gå mitt i natten om det skulle behövas. Det är ju hur härligt som helst att få vara ute och traska. Jag hinner med att rensa
minna tankar och det är så härligt.  Sen skulle det ju inte skada om det blir ännu bättre väder ute. Det får gärna vara dåligt väder då vi sitter inne och arbetar men sen får det gärna vara strålande sol.

Förresten torkad frukt hur gott är inte det på en skala???

Puss å kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0