De fungerade

Jag var som sagt in på kontoret på busstationen för att få ett nytt busskort och de fungerar hur bra som helst. Jag är helt överlycklig. Jag trodde till en början att de var jag som inte kunde med hur jag ska stämpla kortet. Men vaddå jag har ju pendlat till skolan i några år och de ska ju inte vara någon större skillnad.

När jag kom hem från praktiken i dag så la jag mig och läste en stund. De blev inte alls så länge jag läste eftersom John Blund han gav mig lite sömnkorn och strödde i mina ögon. Vaknade av att mamma rindge och undrade ifall jag ville ha lite leverbiff och potatis och de tackar jag inte nej till. Jag formligen älskar den maträtten.

Efter att ha blivit väckt så  tänkte jag att jag kan ju tusan inte sova bort hela aftonen. Så jag gick upp och började att fundera på hur jag skulle göra en matris. Jag fyllde i den lite, men jag vet inte om jag har gjort rätt så jag får ta och fråga Frida i morgon om de blev rätt. La mig  återigen och läste min spännande bok som jag bara inte kunde släppa. Känns så skönt att kunna läsa en bok inte behöva tänka på en massa studentlitteratur för ett tag. Kommer snart bli så att jag måste läsa studentlitteratur snart eftersom jag har en omtenta att göra snart.

Slog mig då jag låg och läste att de är fasen ljust ute rätt länge på dagarna nu. Var väl först kring halv 5 som de började att skymma. Gillas när de blir ljusare, jag blir lite mer motiverad även om de ibland kan medföra att jag får migrän för att de är på tok för ljust. Så  är glad över att jag har några par solglasögon som jag kan ha i olika väskor i fall att.

Tror på en lugn kväll, se tv och fortsätta min bokläsning.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0