Fettisdag

Idag har jag mest legat och sovit, men imorgon blir det att jag åker till praktiken igen. Jag känner mig lite piggare och tror att jag kommer att orka med morgondagen. Känner nu att jag håller på att få migrän. Bäst att jag lägger mig och sover så att jag får en hel natts sömn så att jag orkar morgondagen.

Ikväll har mamma och pappa varit hit och ätit semlor tillsammans med mig. Pappa hade tydligen undrat vad de var som jag behövde hjälp med. Egentligen var de inte därför jag bjöd hit dom utan jag ville bjuda dem på semlor. Men när dom var här passade jag på att fråga om rengöring av avloppet. Mamma  hon var så snäll och rengjorde de åt mig. Jag trro att jag ska fixa att göra detta själv nästa gång. De luktar ju inte så gott,men de är ju något som jag måste lära mig att göra.

Har beställt lite Cd-skivor också och fick ett mejl om att de är skickade så i morgon eller på torsdag borde jag ha dem hos mig. då blir det att poppa.

Gonatt på er allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0