Fortsättning

Då var jag hemma efter en dag på skolan. Frida undrade om vi inte kunde åka med den bussen som gick en timme senare på morgonen. Eftersom då kunde vi ha fått en timmes sovmorgon. Jag fattade inte hur hon tänkte eftersom jag trodde att hon menade bussen som gick klockan tio över åtta.  Så när vi var framme på skolan hade jag framkallat vad hon sagt. Hur smart är jag på en skala?

Vi var otroligt effektiva och jag tror att detta kommer att bli ett bra arbete om de går bra vill säga. Känns som att de är 3895804 saker som man ska tänka på. De kommer säkert att bli väldigt tufft men jag ska kämpa för att de ska gå vägen. Vi har lånat lite böcker för att vi ska sätta oss in i ämnet mer.

Tänkte ta mig en liten promenad men när jag kom fram till bankomaten insåg jag att de var rätt kallt så jag gick hem till mig igen och sitter nu här och skriver. Tror de blir en väldigt lugn kväll. Jag är hur slut som helst. Sov ändå mestadels av bussresan idag. Men de är nog den här jobbiga förkylningen som gör att jag är så trött.

För övrigt har solen valt att titta fram även denna dag. Jag blir så glad då solen tittar fram, men inte blir jag nå piggare för det.

Tjing tjing, ha en trevlig dag mina vänner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0