Helgen som gått och lite av måndagen

Helgen har varit jättebra, jag har hunnit med en massa saker. Umgåtts med vänner och även hunnit hem till mina föräldrar och umgås med dem också.

Igår skrev jag ett cv och personligt brev. Det gick rätt så bra, med lite feedback och kommentarer från vänner. Jag är nu klar med de och ska skicka in de snart.

Joanna och jag lagade lite mat tillsammans idag. De blev kall räkpaj med bönsallad och världens  godaste grönsallad med en massa godheter i och vitlöksbaguett till.

Sen var mamma hit med min tvätt som jag hade kvar hos dem och inte hade fått hem. Mamma hade varit så snäll och vikit ihop alla kläder. Henne kan man lita på. (Finns flera andra som jag kan lita på också, ingen nämd och ingen glömd).

Efter en stund kom Evve hit också, det var inte igår som jag träffade henne. Hon ringde och undrade om hon kunde komma  hit, jag sa att jag var tvungen att  kolla upp med mamma och pappa om de skulle komma hit eller hur de skulle göra. Men annars sa hon att hon kunde komma en annan dag, men jag sa att jag skickar ett sms sen när jag vet. Evve gick hem vid tio så jag gjorde mig klar för natten med att duscha och så. Sen stupade jag och somnade om dierkt.

Bara jag känner mig lite piggare. Har varit hemma från praktiken idag eftersom jag inte  kände mig så bra, har sovit en massa. SÅ nu blir de väl svårt att somna i kväll då jag ska sova för natten.

Näe täcket i soffan väntar att jag ska komma tillbaka och lägga mig och se melodifestivalens 3:e deltävling som är i repris. Hade tänkt att jag skulle se på Greys och One tree hill som jag  hade spelat in, men då valde videobandet att gå av så de blev bara skrot av det. Så irriterande att de skulle bli så. HOppas att de är någon som har spelat in de så att jag kan låna de och se de. För de skulle vara guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0