Luncha med Lotta och shopping kanske ;)

Min kompis hörde av sig via msn och undrade om jag hade tid att gå med henne på stan och att äta med henne. Så jag ska åka till stan och träffa henne snart på stan och äta och surra plus att vi ska hinna titta runt lite på stan. Jag tror att jag ska ta och packa min väska till jobbet nu innan jag åker till stan för då behöver jag inte vara stressad sen och måsta känna att jag måste hem och packa.

Har varit så duktig nu på morgonen och städat hela min lägenhet. Har både skurat och dammtorkat. Eftersom jag är så effektiv så går de ju hur fort som helst att göra det.

Nej har inte tid att sitta här och skriva en massa nu när jag ska hitta några vettigare kläder än mina myskläder att ha på mig då jag går på stan.

Kram och puss på er alla som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0