Luncha på stan

Har varit med Jenny och lunchat på stan. Vi gick till vårat vanlliga ställe de vill säga Pompeji och jag åt de jag brukar då jag är  dit och äter. Black and white pastan. Sen gick vi en liten sväng på stan tillsammans. Jag var på apoteket och sen till H&M och köpte lite hårklämmor.  Hittade även att par jättefina pumps som jag vill ha. Ska spara ihop lite pengar så jag kan köpa dem. Hur söta som helst var dom. Kan vara bra att hitta en fin sommardag då jag vill vara lite finklädd.

Annars sen jag kom hem har jag börjat tvätta lite. Sen laddar jag för att jobba en dag denna helg och sen så drar jag på fest till Annette på lördagen i Piteå. Jag känner mig så taggad, ska bli så kul med miljöombyte och sen att träffa lite  gamla klasskompisar och Annettes kompisar. Jag har träffat en av Annettes kompisar men jag antar att hon har fler än så :D Eftersom att jag inte  går i samma klass  som tidigare har gjort så kommer det att bli väldigt kul. De som är spännande med är att jag vet inte hur länge jag jobbar på lördagen så de blir att packa väskan på fredag så att de är gjort så kan jag fara förbi hemma och bara ta väskan och sticka till busstation om de inte blir så att jag kan åka med Evelina en klasskompis som skulle och titta på match här som hennes pojkvän skulle spela.  Så får se om jag måste åka buss eller om jag kan åka med henne.  Buss åker jag så ofta annars så de känns som de skulle vara skönt att få slippa det.

Har lite problem vad jag ska ha på mig på festen på lördag men jag tror att de kommer att lösa sig på ett eller annat sätt. Måste ta och ladda batterierna till min digitalkamera så att jag kan ta lite kort från festen. De brukar alltid vara slut batterier då jag ska använda den, och de vill jag ju inte att de ska vara denna gång. Sen är de nog bra om jag tömmer minneskortet också så jag rymmer några bilder eftersom jag har inte de största minneskortet direkt. Funderar på att köpa ett som rymmer mer, men samtidigt funderar jag på att köpa en ny kamera för den jag har uppför sig lite konstigt. Vet inte vad som hänt med den.

Oj de är lite blåsigt och kallt ute. Snön baar vräker ner och de tycker jag om, men att de blåser är inte så härligt eftersom de blir så himla kallt om kinderna. Men att de komme snö i sig är kanon för då går de  att åka skidor, även om jag inte har ett par men jag skulle vilja ha ett par och kunna fara ut på en skidtur. Ska nog höra med min pappa och mamma om jag kan få låna deras. Måste ha pappas skor men längden på skidorna så passar mammas bra för mig.

Näe nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite i en bok och sen ska jag gå och  hänga lite tvätt för efter stan så tyckte jag att jag behövde tvätta lite. Hinner ju inte i morgon och på lördag åker jag bort och på söndag kommer jag inte att orka med att tvätta.

Ha de så bra alla läsare!
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

hallå där denise. jasså va läser du för spännande bok? :)

2009-02-05 @ 20:42:19
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0