Lyckad kväll med mat och melodifestival

Igår hade jag Frida och Sara här på middag  och vi gjorde inbakad kassler med pressad potatis till och en jättegod grönsallad med allt möjligt i. De smakade hur bra som helst.

Till efterrätt gjorde vi pannkakstårta, är inte van att göra stora plättar för  de gällde verkligen att jag hade tungan rätt i mun då jag skulle vända dem... Men övning ger färdighet. SÅ nu är de bara att jag börjar  äta plättar oftare så kommer jag snart att vara en fena på att fixa detta.

Efter middagen var de dags att se på Melodifestivalen och denna deltävling hölls nämligen i min stad. Såg inte förra veckans avsnitt, men eftersom de var härifrån var jag ju bara tvungen att se den.  De var först efter det att vi hade sett klart på melodifestivalen som vi åt av pannkakstårtan.

Ska försöka mig på att lägga upp en bild på de vackra underverket som vi lagt ner en massa energi på.

Blev en väldigt lyckad alla hjärtans dag!

Shoppade även lite tulpaner till mig själv, eftersom de inte var någon annan som ville vara snäll och uppvakta mig. Mamma och pappa ska få ett kort av mig och en ask med hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0