Måndag och migrän

Huvva vaknade med migrän i morse. Eller snarare i natt. Tog mig 1 alvedon ocvh gick tillbaka till sängen för att somna om igen och trodde jag skulle vakna och huvudvärken skulle vara borta. Men så var inte fallet. Blev att ta en alvedon till i hopp om att mitt huvud skulle vara bättre.

Under dagen så försvann faktiskt min huvudvärk så himla tur. När vi var ute på förmiddagen hade jag faktiskt tagit på mig mina solglasögon för att skona mina stackars ögon från den ljusa snön och solens strålar. Kanske kan se lite smått dryg ut men då får folk tycka de. Hellre de än att gå runt med migrän i flera dagar i sträck. För så lajbans är de faktiskt inte. Önskar inte ens mina värsta fiende denna typ av huvudvärk.

Mitt busskort har inte velat fungera när jag ska stämpla de så jag stegade in på kontoret och hon bytte ut mitt kort. Så nu hoppas jag att de ska fungera hur bra som helst. Annars om de inte gör de så skulle de visst vara handhavande fel. Vilket jag tvivlar lite på att de är så fallet är.

När jag kom hem åt jag currykorc och pasta till middag och min goda bönsallad.

Jag tror att de blir att läsa lite bok i kväll, har just påbörjat den 3:e boken med Stieg Larsson och den är ju hur spännande som helst.

Måste först ringa till min kära vän som jag såg hade ringt då jag satt på bussen.

En sak till, jag har nu sagt till mig själv att de är endast på helgerna som jag ska äta godis. Har än så länge fungerat bra,men de har ju inte heller gått så många dagar, Någon som har tips vad jag ska göra om jag blir toksugen på godis.  Är inte den som brukar kunna hålla att bara ha vissa dagar som jag ska äta godis. Har  faktiskt godis i skafferiet men jag känner mig inte ett dugg frestad att ta en bit.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: En som vet

Denise utan karra på veckorna ;) Hur ska det gå????

2009-02-16 @ 20:06:01
Postat av: Svar till en som vet

Ja du de var en bra fråga, eftersom jag nu inte vet vem de är som har skrivit detta så antar jag att de är någon som känner mig väl!

2009-02-16 @ 20:28:08
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: En som vet

Det kommer att gå jätte bra :) Bara låta bli att stoppa handen i karrapåsen :)

2009-02-16 @ 23:25:12
Postat av: En som vet

Ja de är så sant så. Då gäller det att se till att jag inte har något karra hemma också :)

2009-02-17 @ 09:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0