Promenad i vårsolen

Promenaden var hur härlig som helst och sen valde solen att vara framme. Får lite vårkänsla när solen kommer fram plus att fåglarana sjöng en vacker liten melodi. Men de känns att de är bara solen som värmer för så fort den försvann blev de lite kyligare.

Slet av mina sängkläder och bestämde mig för att renbädda sängen och  då ser jag att både mitt  täcke och en kudde har blivit röda, jag tror att de är mina sängkläder som jag köpt på Ikea som färgar av sig lite. Hoppas att de försvinner då jag kommer att tvätta upp kudden och täcket.

Annars en fortsatt lugn afton, måste ta mig i kragen och dammsuga av golvet. Har varit effektiv och dammtorkat så de är alltså dammsugning och våttorkningen som saknas.

Spelar in Bonde söker fru bröllopet till mamma för hon hade missat de när de var i måndags. Kanske skulle ta och kika på de innan jag lämnar de till henne. Jag har ju inte följt med i de programmet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0