Snöoväder blåst och kallt

Var ut och skottade av min balkong just och fasen så kallt de är och de blåser och driver en massa ute fortfarande.

Sen har jag hört hur de har stått en bil här utanför som verkar ha kört fast och jag tittade ut och såg att de var grannens grabb som hade kört fast.  Så de har försökt att dra lös den med hjälp av en Volvo av äldre modell. Men till sist tror jag att de var tvungna att putta bilen för att få lös den. Eftersom de har drivit och snöat en massa så har  inte traktorerna hunnit skotta bort plogkanterna.

I kväll har jag bara  tagit de lugnt och gjort så lite som möjligt. Jag hoppas att de kommer att vara desto bättre väder i morgon än vad de har varit i dag. Hade tänkt ta mig en promenad på morgonen och gå til lexpeditionen och fylla i lite papper och lämna in.  Annars  får jag ta och skriva en på jobbet och lämna där så att de lämnar in de till expeditionen. Men jag får som sagt se vad de är för väder.


Hann med att vika ihop lite tvätt som var torrt i tummlaren.  Då i morgon blir de att vika och hänga den tvätt som är i tvättstugan och inte har hunnit med att torka.

Sen är de jobb som gäller på fredagkväll till lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0