Analys

Nu har jag skrivit lite på min analys och jag hoppas att de kommer att bli bra de jag har skrivit. Annars lägger jag mig raklång och skriker rätt ut i tomma luften.

Men vad är de värsta som kan  hända? Att de i min grupp kan säga att jag är totalt värdelös och borde sluta min utbildning.

Eller hur säger jag då, skaffa er ett liv. För jag har verkligen försökt att göra mitt  bästa.

Eftersom de är  så luddiga förklaringar i studiehandledningen så kan dom verkligen inte klaga.

Näe nu ska jag sluta vara bitter och logga ut och ta och duscha och sen föra mig klar för att sussa. Har en väldigt tidig morgon framför mig i morgon. Tror jag kommer att vara lite mer utvilad i morgon.

KAn meddela er alla att min hosta är bättre och jag behöver inte ta min Cocililana för at tkunna sova på kvällen. Nu sover jag hela nätter utan att få en enda attack på kvällskvisten. *Peppar, peppar ta i trä*

Jag tror även att jag ska sluta skriva i min blogg eftersom de är allt för få kommentarer i den och sen kanske jag är värdelös på att dela med mig av mina tankar och funderingar. En sä'mre kanske jag är på att skriva ner dom.

Puss och Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej du får inte sluta skriva blogg, jag läser vartenda inlägg du gör. Det är roligt att få följa med i din vardag och i ditt liv ju :)



Jag får inte heller så många kommentarer i min blogg men jag skriver iaf :)

2009-01-28 @ 20:50:54
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Evelina

Tycker inte att du ska sluta skriva, tycker det är roligt att läsa din blogg, följer varje inlägg :P jag är inte heller så bra på att kommentera men får inte heller så många kommentarer. Kram

2009-01-28 @ 22:19:07
URL: http://evelajnan.wblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0