De här kommer att bli bra :)

Nu har vi fått oss igång och börjat att planera lite till vårat examensarbete. Vi har lagt upp hur vi ska plugga och lite praktiska saker. Pärmen har vi börjat fylla med lite papper också.

Jag tror att de här kommer att bli bra, vi har tänkt om lite och kommer att skriva om våran B-plan som vi hade.

Sprang en väldigt snabb sväng på stan med Frida innan vi gick och shoppade lite mat.
Nyss ätit en supergod middag, blev kycklingwraps och sallad till.

Nu återstår de bara att jag dammsuger min lya, var ju ett tag sedan och jag börjar se att dammråttorna gör mig sällskap. De kanske bara är jag som ser de, men jag tycker ju inte om att ha de dyngigt och smutsigt omkring mig.

Efter jag städat tror jag att jag ska lägga mig och läsa lite bok.

Ha en trevlig kväll allihopa som läser min blogg!

Kramen och pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0