En dag kvar sen drar de igång igen

Huvva vad jag har ont i min hals idag. Känns som att de bor grodor i svalget och de gört jätteont då jag ska svälja. Spelar ingen roll hur mycke sånna där Strepsils eller Mucoagin som jag tar de vill inte ge med sig.

Var ner på stan och shoppade 2 tröjor på Gina tricot, vet dock inte om jag kommer att ha kvar båda. Jag får fråga Frida då hon och Pierre kommer hit i afton.

Vi ska nämligen laga mat tillsammans, blir chicken ala king med pasta till och en grönsallad. Sen får vi se hur de blir om vi åker iväg och bowlar eller om vi bara chillar här hemma och jag bjuder på lite fika. Eftersom jag har hur mycke som helst av den varan så är de bra att de kommer folk på besök så att jag får lite hjälp med att bli av med lite fika.

Pepparkakorna som Evelina, Frida och jag bakade innan jul tror jag med stor sannolikhet kommer finnas kvar till jul, likaså glöggen. Förra året drack jag hur mycke glögg som helst. I år tror jag att jag har bara tömt 2 eller 3 flaskor, de är ju ingenting alls. Väntar även på svar från Evelina om hur hon ska göra med pepparkakshuset, har en stark tanke att de kommer bli sopbilen som äter upp mitt hus.

Annars en väldigt lugn dag, ska ta och lägga mig i soffan en liten stund och läsa lite ur min bok innan de kommer gäster hit.

Nu är de sista dagen som vi är lediga i morgon drar skolan i gång, vi börjar med att redovisa en uppgift som handlar om samarbete mellan skola och förskola.


Lite nya pics har jag tagit på mig själv

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag ska läsa kultur estetik och lärande :) så blir det AUO 3 till hösten. Vad skulle du läsa? kram

2009-01-14 @ 20:57:16
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0