Fredagkväll

Idag har jag och Frida försökt att cara effektiva och plugga lite och skrivit PM, men de har inte gått så bra. Vi hade fastnat på syftet men de verkar som att vi kom vidare.

Till luch gjorde vi broccolisoppa, lite synd att vi inte hittade mixern utan vi var tvungna att använda oss av elvispen. Blev inte riktigt på samma sätt, men de var ändå enormt god.

Till efterrätt hade vi gjort hemmagjord chokladsås med glass. Mums så gott de smakade.

Sen tog jag mej en promenad hem och lyssnade på min underbara musik som jag har i telefon.

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra i kväll. Antar att de blir en lugn och ensam kväll. Ringde några kompisar men de var ingen som svarade, eller jo men de hade varit sjuka och jag ville inte smitta ner dem med min förkylning när de har en liten plus att en annan av mina kompisar jobbar. BLir att ligga hemma och mysa och läsa min bok som jag inte har läst ut än.

Tack för att ni har kommenterat min blogg och tycker att jag ska fortsätta att skriva. Jag känner att jag är värdelös på att formulera och skriva. Men ju mer jag övar desto bättre hoppas jag att jag blir.

Ha de så bra alla mina läsare, ska försöka bli bättre på att kommetera jag med!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Övning ger färdighet :) Bara fortsätta skriva :D Om inte annat så kommer du tycka det är skitroligt om ett år att gå tillbaka till nu och läsa allt du skrivit :)

2009-01-30 @ 18:10:40
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0