Ordnade sig till slut :)

Nu har jag varit och handlat mat så jag har för ett tag framöver. Till lunch blir de att göra broccolisoppa. De är ju hur gott som helst. Efter de kommer jag att packa min väska och bege mig i riktning mot Ersmark där jag och Frida ska se hockeyn.

Sen måste vi verkligen ta oss i kragen och skriva vårat PM, vi kommer ju några punkter närmare och närmare slutet ju mer vi skriver.

Tack Lotta för att du frågade om jag ville med till Erikslidsbacken, hade gärna följt med men jag har så mycke jag ska göra just denna lördag. Men jag följer gärna med er en annan gång. För att få äta mackor och dricka varm choklad och åka pulka eller bob.

Kommer att vara tillbaka någon gång i kväll, när vet jag dock inte.


Kram å puss till er alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi hade jättemysigt i backen, tråkigt att du inte kunde följa men nästa gång kanske det passar bättre :)

2009-01-31 @ 16:03:41
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0