Redovisningen

Somnade av vid halv tolv i går men jag vaknade typ hela tiden för jag trodde att jag skulle försova mig, men inte gjorde jag de. Trodde jag skulle vara hett död och inte orka snacka med Frida på bussen. Men jag fick en kompis som satt brevid mig och vi snackade i princip hela vägen. Tog oss en powernap i mitten av resan.

Hmm vi har alltid en massa att diskutera även om vi träffats kvällen innan, de är helt sjukt hur mycke vi har att snacka om.

Jag trodde att jag skulle vara mer trött idag  än vad jag faktiskt var, men de var ju tur att vi hade en lektion för annars tror jag inte att jag hade fixat det. Redovisningen gick hur bra som helst och jag var inte så nervös, har varit mer nervös då jag ska redovisa.

Sen jag kom hem har jag hunnit med att duscha de var så kallt ute så vad kunde inte sitta bättre än en värmande dusch. Har även varit duktig och diskat disken som jag inte orkade ta hand om i går kväll efter gästerna hade gått.

Kanske blir att hyra en film i kväll och surra lite, en av de filmerna som jag skulle vilja se  har inte kommit ut på hyrfilm så de blir lite svårt. Men jag hoppas att jag ska kunna övertala Frida att se någon av filmerna.

Jag ska följa med Frida ut till flygplatsen när hon skjutsar P dit. Helt sjukt hur snabbt tiden bara har sprungit i väg.

Jag ska stötta dig och jag vet att du kommer att fixa detta galant, men jag förstår att de är jobbigt. Jag gör mitt bästa och de hoppas jag att du förstår. Jag bryr mig verkligen om dej och de tror jag redan att du vet om. Helt sjukt jag trodde faktiskt inte i min vildaste fantasti när jag satt på bussen och skulle börja plugga för snart 3 år sedan att vi skulle bli så bra vänner och komma så bra övverns, men de är jättekul att jag träffat en så härlig kompis som dig!

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag tycker det var rätt så dumt att du inte var helt död på bussen så att du kunde sova som en stock och inte prata med Frida nästan hela bussresan :-p

2009-01-15 @ 21:45:09
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Nettan

Den 7:e februari blir det av! Nu har ja äntligen bestämt datum så :)

2009-01-17 @ 02:24:32
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Nettan

Den 7:e februari blir det av! Nu har jag äntligen satt en datum :) Hoppas bara det ska funka för så många som möjligt :) Kram

2009-01-17 @ 02:39:35
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0