Shoppingtur

Idag har jag varit på stan men Mia och shoppat litegranna. Vi började med att gå och äta en god lunch tillsammans på Glädjekällan. De var faktiskt mitt första besök  där och jag tror absolut inte att de är sista gången som jag sätter min fot där. De var så mysigt och hemtrevlig miljö.

Sen fortsatte vi med att gå till stan och fortsätta vårat shoppande. Jag köpte bland annat två nya väskor. Röda dessutom. Men mycket fina. Jag har ju mest svarta så jag tyckte att de var läge att köpa i andra färger och eftersom jag fick 2 väskor för priset utav en.

Nu i kväll var de meningen att jag skulle och hälsa på min kompis och se hur långt de har kommit i sitt renoverande. Men jag valde att stanna hemma för jag har hört att de är lite halt ute och eftersom jag inte kör bil så ofta så valde jag att ställa in de. Kommer säkert fler tåg.

Gick hem med mamma för hon undrade om jag var sugen på att komma hem på middag, frågade om de igår men då hade jag så mycke annat som jag hade inplanerat så jag hann verkligen inte med det, plua att de skulle bli värsta omvägen.

Så jag bestämde med Mia att jag och hon skulle se film tillsammans i stället. Har varit så trött och hängig nu i flera dagar så något festande kommer de inte att bli på ett tag.

Måste bara få säga att alla i min studiegrupp är hur suveräna som helst, även fast jag måste åka till Piteå för att arbeta. Känns bra ändå, för de blir ju bara hälften av resan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0