Skolarbete

Det blir att börja skriva lite till vårat examensarbete idag med Frida. Jag känner mig peppad att vi ska sparka i gång med det nu. Jag tror abolut inte att de kommer att bli  lätt. Men de är ju tur att vi är två så att de går att bolla mellan varandra funderingar och tankar som vi får.

Somnade som en klubbad säl vid halv tio, och jag hostade  nästan inget. Bara lite just före jag skulle gå och lägga mig. Verkar ju fungera om jag tar hostmedicinen typ en halvtimme innan jag lägger mig. SÅ jag har lärt mig något nytt idag också :)

En liten sovmorgon blev det också, vaknade halv nio efter att ha varit upp och tagit en huvudvärkstablett vid sju. Eftersom jag är en morgonmänniska så är de länge att sova för att vara jag,

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej.



Jo det var tony på den bilden :) Tagen strax efter Jeppe föddes :)

2009-01-27 @ 12:15:46
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0