Spring på stan

Nu var de helg igen. Jobbade i går och sen var jag och Frida ner till stan och shoppade lite. Jag köpte mig en klänning och en jättefin tunika. Tunika var de bästa klippet,  den var som gjord för mig :) Kommer verkligen att använda den de känner jag på mig.


Sen efter vi hade gått runt på stan for vi hem till mig och såg en film som vi hade hyrt dagen innan men vi såg den inte, utan vi såg Björn Gustafssons film. Den var ju hur kul som helst, tårarna bara sprutade.

Frida hon somnade av i soffan då vi såg filmen för att hon tyckte att den var så värdelös, men jag tyckte att den var helt okej. Nog har jag sett ännu värre filmer.

Mamma ringde och undrade när jag skulle komma hem och äta middag med henne och pappa. Sen så frågade hon även om Frida ville följa med hem till dom och äta middag för de skulle räcka till en 4:e person också. Men de var ju lite synd att mamma inte hade hört av sig lite tidigare för Frida hade ätit ett skrov bara någon timme tidigare.

Stannade hos mamma och pappa och såg på Let´s dance, huvva vad jag var trött så innan let´s dance började var jag tvungen att lägga igen mina stora blå ögon en stund.

Hade inte heller svårt att somna igår då de var dags att  sova för natten. Jag tror att de är den här förkylningen som gör att jag är så himla slut och trött. Om bara halsontet skulle ge sig så skulle jag vara nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Joodå, det funkar, men om det blir både du och frida så kan ni behöva ta med er en luftmadrass. En person kan sova i soffan :)

2009-01-17 @ 18:21:09
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0