Tokigt bra :)

Har varit upp en sväng till Piteå i dag och haft lite skolarbete. De gick ju hur superbra som helst. Jag har verkligen hamnat i en grupp som är superduper bra. Tack alla medlemmar som är med, ni vet vilka ni är. Men de är ju en annan sak och ni läser detta.

Sen gick jag en sväng förbi Gina innan bussen skulle gå. Shoppade en rutig tunika/klänning, hur fin som helst och en grön kofta. Tokbilligt var de också.

När jag surrat klart med Frida på bussen gick jag förbi Gallerix eftersom jag behöver en ny mapp att lägga alla mina papper till skolarbetet så jag har lite ordning i alla fall.

På väg ut från Gallerix springer jag på min kusin. De är inte ofta som jag träffar henne nu för tiden. Jag måste ta mig i kragen och få mig dit någon dag. Men hur ska jag hinna med de då jag har c-uppsatsen som kommer att ta all min lediga tid? Surrade ett tag, sen begav jag mig hem och fortsatte att skriva skolarbete.

Bye på er alla mina bloggläsare!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0