Uppdatering

Oj oj jag märker att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men jag har haft en massa annat som jag har gjort i stället.

Jag har till exempel funderat väldigt mycket på hur de komemr att gå för mig att ta bort min visdomstand. Jag började att störtgråta då jag var hos tandhyginisten. Jag som har sån tandläkarskrcäk. Jag kommer att måsta få lugnande för att jag ska kunna överleva detta. De som känns bra är att de går att göra om några månader och inte direkt nu. Men ju fortare jag får göra de desto bättre är de ju och jag slipper verkligen oroa mig för de.

Kändes bra att jag fick prata med min tandhyginist så att hon förstod hur jag verkligen känner för detta. Hon skulle i sin tur snacka med tandläkaren som ska dra ut tanden på mig.

Dessutom så fick jag samma dag reda på att jag inte hade klarat av omtentan som jag gjort. Så de känns ju inte direkt bättre för de.

Jag tror de är dags att gå till köket och kolla vad jag ska käka till middag. Vet i alla fall att jag sen ska ta mig en värmande varm kopp med te. Har så ont i halsen men jag är feberfri i alla fall. PÅ söndag hade jag feber dock. Men jag hoppas snart att jag är på benen igen.

Puss å kram på er alla som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman... ska jag följa och hålla handen då du drar tanden?

KRAM

2009-01-13 @ 17:15:02
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/
Postat av: Ida

Jamen klart jag bryr mig om dig vännen!!



Å jo, jag förstod att det var du, på andra sidan efyran :D

Jag var på väg till Kanal-skolan för att jobba som gympalärare, ska vara där hela veckan som det...

kramelikramar på du, gumman

2009-01-13 @ 23:41:54
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0