Inte länge kvar :)

Nedräkningen har börjat och jag ska bara jobba 5 dagar innan jag åker iväg på min semster. Ska bli så skönt och jag längtar som en galning. Har som smått börjat att packa, oj vad fullt det kommer att vara i min väska, men jag hoppas att jag ska klara mig från övervikt. Får ta och ställa min väska på vågen och se, för så kul är det ju inte, måste dessutom ha plats över så att jag kan shoppa lite också.

Idag är jag ledig och det verkar inte ska vara så bra väder, vad deppad jag blir att det aldrig kan vara kanonväder då jag är ledig. de kanske är för att jag ska kunna tvätta och städa så att det är gjort.

Ha det bäst allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hejsan! Vart är det du ska någonstans? :O

Nu måste vi definitivt styra upp nått i piteå, va sägs om helgen efter pdol? :) Kraam

2009-07-16 @ 21:19:48
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Ida :D

Hejhej!!

Hoppas du har det bra i götet :D

Men att du kommer hem snart! Vi MÅSTE ta å ses när du kommer hem hörru!! Så slå en pling så fort du är inom skells stadsgräsn typ :P

KRAM

2009-07-30 @ 01:45:03
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0