Äntligen

Idag har jag äntligen fått mod och motivation till att köpa mig ett kort för att vara på spinning i en hel termin. Fick även tillfälle att pröva mina sprillans nya spinningskor. De är de bästa skor man kan ha på spinning. Hur har jag tidigare kunnat klara av att vara och spinna i urdåliga gympadojjor. Med urdåliga menar jag förståss inte att de är gamla och slitna men de är inte gjorda för träning av spinning. Mer för löpning och promenader.

Jag känner att allt är på topp just nu när jag fått mig igång med denna träning som jag har snackat om i flera veckor och månader.

Sen har jag hittat en snowboard som jag formligen blev kär i. Den passar mig hur bra som helst. Får väl leva på nudlar ett tag i stället då ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men va roligt att få komma igång med träning! Kul med nya spinning skor dessutom!! :)



Jasså du åker snowboard du? Själv håller ja på att lära mig slalom förförsta ggn :)) Men det är kul att få va lite aktiv!



Ha d så bra! Och lycka till med den fortsatta träningen!

2009-03-05 @ 13:17:00
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej. kul med spinningen och skorna kan förstå att det är skillnad. Jag skulle också gärna träna spinning om jag hade råd och motivation desvärre är det inget av det som infinner sig hos mig just nu. Lycka till med träningen!

kram

2009-03-05 @ 21:09:20
URL: http://evelajnan.wblogg.se
Postat av: Ida :)

Å jag tycker att det är kul att du hittat en bräda :D

ska du köpa den??



KRAAAAAM

2009-03-06 @ 20:52:55
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0