Fiiiint väder :)

Nu har jag varit och gjort min första dag på praktiken av de 2 dagar som jag ska göra igen för att jag har varit hemma och varit sjuk.

Var in som snabbast på Ica för att köpa några få saker som jag inte hade hemma. Sen gick jag förbi så att de fick fixa till mina glasögon för det tog bak på ena örat och då är det inte alls skönt att ha på sig brillorna

Nu blir det att ta på sig dojjorna och gå ut för att gå broarna runt i detta superfina och trevlig väder som vi har :) På med solbrillorna och plugga in musiken i öronen och sen walka på.

Sen blir det att åka och träna och efter det så ska jag åka och fika meed Mia och Jenny på Waynes. Yeees så trevligt det kommer att bli, så jag missar hockeyn. Det var ju lite dåligt av oss att inte tänka på det. Men vi visste ju inte att vi skulle gå vidare då vi bestämt oss för en fika.

Vi hörs senare i kväll förmodligen! Puss å kram på er så länge!!



Kommentarer
Postat av: Mia

ser framemot fikat...treeevligt! Kör hårt på spinningen så ses vi snart! =) Pysspyss

2009-03-19 @ 18:51:06
URL: http://palandetvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0